ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νέο δελτίο τύπου του παραιτηθέντα Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Περιουσίας Δημήτρη Κλούρα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σε συνέχεια του από  6-8-2015 Δελτίου Τύπου και σεβόμενος  το λειτούργημα και το ενδιαφέρον ορισμένων δημοσιογράφων, οι οποίοι ζητούν περαιτέρω  πληροφόρηση, επισημαίνω τα ακόλουθα:

Μέχρι σήμερα, για την αποδοχή της  παραιτήσεώς μου, που μου ζητήθηκε και εγγράφως, δεν έχουν αποφανθεί ακόμη, τόσο ο αρμόδιος Υπουργός , όσο και ο Πρωθυπουργός   που έχει και τον τελικό λόγο.

Ως εκ τούτου, θεωρώ  χρέος και καθήκον μου, να μην παραχωρώ συνεντεύξεις, σε οιοδήποτε μέσο ενημέρωσης, σεβόμενος τη θεσμική μου θέση, όπως εξάλλου έχω πράξει καθ’ όλο το διάστημα της πεντάμηνης θητείας μου.

Σε κάθε περίπτωση, όλα όσα αναφέρω στο από 6-8-2015 δελτίο τύπου, είναι  απολύτως αληθή, αποτελούν ένα  συνοπτικό απολογισμό του έργου μου, για το οποίο υπάρχουν πλήρεις αποδείξεις.

Αθήνα 10-8-2015

Δημήτριος  Κλούρας

1 Comment on Νέο δελτίο τύπου του παραιτηθέντα Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Περιουσίας Δημήτρη Κλούρα

  1. Κ Δημήτρη Κλούρα τόσο η χρονική στιγμή όσο και η μέθοδος η οποία ακολουθήθηκε από τον κ Τρύφωνα Αλεξιάδη αλλά κ την κυβέρνηση γεννούν πολλές απορίες διότι παρά το σύντομο διάστημα των 5 μηνών που βρίσκεστε στο Υπουργείο Οικονομικών και συγκεκριμένα ως Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Περιουσίας το οποίο είναι ένα πόστο ύψιστης καθώς και στρατηγικής σημασίας καταφέρατε να φέρετε στην επιφάνεια καλά κρυμμένα μυστικά πολλών ετών και αυτή σας η ενέργεια προφανώς κάποιους ενόχλησε και γι΄αυτό σας ζήτησαν επιτακτικά την παραίτηση σας.
    Θέλω να γνωρίζετε ότι παρακολουθούμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την συγκεκριμένη υπόθεση και στηρίζουμε τον έντιμο αγώνα σας. Εύχομαι από καρδιάς να επικρατήσει η λογική και οι προεκλογικές δεσμεύσεις τόσο του Πρωθυπουργού όσο και κορυφαίων στελεχών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ότι θα πολεμήσουν την διαπλοκή μέχρι τέλους και να σας διατηρήσουν στην θέση σας ώστε να ολοκληρώσετε το σπουδαίο έργο που έχετε ξεκινήσει διότι σε διαφορετική περίπτωση θα είναι έκθετη η κυβέρνηση και θα αναλάβει τις συνέπειες σε πολιτικό κόστος αλλά το κυριότερο θα αναδειχθεί περίτρανα ότι οι προεκλογικές δεσμεύσεις του Τσίπρα ήταν λόγια του αέρα που σκοπό είχαν να παραπλανήσουν τον Ελληνικό λαό και να υφαρπάξουν την ψήφο του.. ο αγώνας συνεχίζεται!

Σχολιάστε