ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΙΡΜΑ: ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Με λένε Ίρμα. Είμαι περίπου 18 μηνών, 7,5 κιλάκια όλα κι όλα, «τσέπης» να πούμε δηλαδή. Με χτύπησε αυτοκίνητο στη Σαρωνίδα και με άφησε να κείτομαι ματωμένη στην άσφαλτο. Ένα παλληκάρι με μοτοσυκλέττα, που είδε το ατύχημά μου, σταμάτησε αλλά δεν ήξερε τί να κάνει. Μιά κυρία είδε τον νεαρό σε απόγνωση, σταμάτησε, με βάλανε στο αυτοκίνητό της και με πήγανε στο ιατρείο της Ναυσικάς και του Γιώργου, στη Σαρωνίδα. Με φροντίσανε πολύ και τώρα είμαι έτοιμη για μία οικογένεια, που θα με αγαπάει και θα με προστατεύει, γιατί είμαι πολύ μικρόσωμη και δεν μπορώ να αντιμετωπίσω τον κόσμο μόνη μου.
Εγώ από την πλευρά μου θα σας γεμίζω τις ώρες και θα γιατρεύω την μοναξιά. Πιάνω λίγο τόπο αλλά δίνω μεγάλη αγάπη. Σας παρακαλώ, δείτε με και ίσως μαζί να μπορούμε χτίσουμε μια βαθιά φιλία για όλη τη σύντομη ζωή μου.

Σας ευχαριστώ,

Ίρμα
ΥΓ. Δεν θυμάμαι αν είμαι στειρωμένη, αλλά αν δεν είμαι, θα γίνω σαν καλό
κορίτσι και φυσικά θα είμαι μπανιαρισμένη και εμβολιασμένη.

Σχολιάστε

