ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο HATTA ΔΗΛΩΝΕΙ: ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΟΤ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

HATTA-LOGOΤην έντονη διαμαρτυρία του εκφράζει ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) αλλά και το σύνολο του κλάδου των τουριστικών γραφείων, σχετικά με το νέο πρόγραμμα προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουρισμού.

Συγκεκριμένα ο ΗΑΤΤΑ σε ανακοίνωση του την οποία απέστειλε προς όλα τα ΜΜΕ τονίζει τα εξής:

Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου που ανακοινώθηκε από τον ΕΟΤ κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου προγράμματος «Η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό είναι προσαρμοσμένο στις συνήθειες των τουριστών, τα κριτήρια επιλογής προορισμού, τον τρόπο που αναζητούν πληροφόρηση οι επισκέπτες, τα κανάλια μέσα από τα οποία αγοράζουν υπηρεσίες και οργανώνουν το ταξίδι τους.»

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την παρουσίαση του Γ.Γ. του ΕΟΤ, πλέον παρουσιάζονται και χρησιμοποιούνται στο επίσημο site της Ελλάδας www.visitgreece.gr οι πλατφόρμες expedia.com, lastminute.com, tripadvisor.com, travelocity.com, travelzoo.com, yahoo.com και orbitz.com, οι οποίες παραπέμπουν τον τουρίστα στα συγκεκριμένα sites για την οργάνωση του ταξιδιού και την αγορά υπηρεσιών.

Επιπλέον παρουσιάστηκε η «συνεργασία με Greek Travel Pages και ενσωμάτωση δρομολογίων πλοίων σε όλους τους προορισμούς της Ελλάδας με λιμάνι, στην ιστοσελίδα www.visitgreece.gr ».
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην εν λόγω σελίδα, δίνεται η δυνατότητα κρατήσεων, μέσω ενός τουριστικού γραφείου, το οποίο βεβαίως προσφέρει εκτός από ακτοπλοϊκά εισιτήρια, το σύνολο των τουριστικών υπηρεσιών (ξενοδοχεία, μεταφορές, κλπ), όπως και τα περίπου 4.000 νομίμως λειτουργούντα τουριστικά γραφεία της χώρας.

Δεν είναι δυνατό το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ να προωθούν ενεργά, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Ελλάδας, εμπορικές πράξεις κατευθυνόμενης προβολής ή μονοπώλησης πωλήσεων τουριστικών υπηρεσιών και τον αθέμιτο ανταγωνισμό των ελεύθερων επαγγελματιών, με επιλεκτικές συνεργασίες ημεδαπών και αλλοδαπών διαδικτυακών πυλών πώλησης, εισιτηρίων, ξενοδοχείων, μεταφορών, εκδρομών.

Δεν είναι δυνατό το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ να γίνονται ανταγωνιστές των τουριστικών γραφείων τα οποία δραστηριοποιούνται στη χώρα, πληρώνουν φόρους, απασχολούν δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους και βέβαια επενδύουν.

Δεν είναι δυνατό το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ να γίνονται ανταγωνιστές του συνόλου των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και να κάνουν συμμάχους μεγάλα ξένα και ελληνικά διαδικτυακά συστήματα κρατήσεων / εμπορικές επιχειρήσεις.

Πρέπει επιτέλους να γίνει αντιληπτό ότι πάνω από το 70% των τουριστών της Ελλάδας διακινούνται από τα ελληνικά τουριστικά γραφεία, τα οποία προβάλουν και προωθούν την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο με ίδια μέσα και κόστος.

ΠΗΓΗhttp://news.travelling.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: